رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

بیهوده خیال ماه کردم

بیهوده خیال ماه کردم ، ای وای که اشتباه کردم
ای دوست مبین خطا گناهم ، این نیست نخست اشتباهم
هر روز ز مستی و خماری ، زین سان کنم اشتباه کاری.....

حکایت ثواب و کباب!

شد غلامی که آب جوی آرد ، آب جوی آمد و غلام ببرد......

بعضی وقتا برای یه چیزی هرچی سعی میکنی نمیشه... نشدن که خوبه..عکسش اتفاق می افته... گاهی یه دوست میخواد کمکت کنه اما حالت بدتر میشه..... میخواد ابروتو درست کنه چشتم در میاره!... میخواد سبب ساز بشه ، سبب سوز میشه....

خلاصه یه کاری اگه بخواد بشه میشه........

 سوگوار لحظه های گذشته بودنم که فایده نداره....

عشق باید که تو را چنین گرداند

مجنون را گفتند که لیلی آمد..گفت : من خود لیلی ام و سر به گریبان فرو برد..یعنی لیلی با من است و من با لیلی........

                                                                                  تمهیدات عین القضات همدانی

هفته هایی که خیلی زود میگذرن

روی بنما و وجود خودم از یاد ببر .. خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا .. گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

دریایی از لطافت روح

هرکه ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد .. هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

هرکه اندر راه ما خاری فکند از دشمنی .. هر گلی کز باغ وصلش بشکفد بی خار باد......

                                                                                 میر سید علی همدانی

این شعرو آقای خاتمی روز خداحافظی از ریاست جمهوری خوند...

یه کم که نگاهت از زمین دور شد

در مکتب ما رسم فراموشی نیست... در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست... مهرتو اگر به هستی ما افتاد  هرگز به سرش خیال خاموشی نیست.........

لحظه ای برای آغاز

طولانی‌ترین سفرها هم با اولین قدم شروع می‌شه......

                                                                           لائوتزه

گوش دادن یه نوع درک کردنه

شما می توانید با گوش دادن به سخنان دیگران آنان را اغوا کنید...

                                                                         دین راسک

*****

من با آن چه می گویی مخالفم، ولی تا پای جان ایستاده ام تا تو بتوانی آزادانه حرفت را بزنی...                                                                                   ولتر

                                                                                                                      

زندگی

زندگی بیشترش سوختن است..درس آموختن است....

زندگی نیست به جز حرف محبت به کسی..ورنه هر خاک و خسی زندگی کرده بسی....

زندگی فانوسی است لب دریای خیال آویزان..می توان آن را دید و نه بیش..روشن است اما به اندازه خویش......

زندگی تابلویی است نیمه راه که ز سرمنزل مقصود خبر می آرد..کار او هشدار است ..گر مسافر رهش بیدار است....

زندگی تجربه تلخ فراوان دارد..دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه یک عمر بیابان دارد....

زندگی زندانی است که در آن بیشتر از زندانی زندانبان دارد....

زندگی دین بزرگی است که بر گردن ماست.........

عید فطر ۸۶

عید فطر امسال زودتر از هر سال رسید... انشا الله که عبادتهای همه ما قبول باشه...

مناسبت ها بیش از هر چیزی گذر عمر رو نشون میدن..پارسال چه حالی داشتیم و امسال چی؟!... تو این یه سال چی کردیم.. با خانواده و دوست چه برخوردایی کردیم و چی شد..چیو از دست دادیم و چی بدست آوردیم...امیدوارم کفه ترازو به سمت خوبی ها سنگین باشه.. امسال برای من اینطور نبود... به امید فردا ها.................................

عید فطر مبارک

گفتم همه چی دله!

اگر دل بخواهد هزار راه پیدا می شود و اگر نخواهد هزار عذر و بهانه می آورد.... برنو

همیشه چشم انتظار

ز در درآی و شبستان ما منور کن .....