رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

این شعرو از فریدون مشیری با صدای شجریان خیلی دوست دارم

نفس می‌زند موج
نفس می‌زند موج
ساحل نمی‌گیردش دست
پس می‌زند موج
فغانی به فریادرس می‌زند موج
من آن رانده‌ی مانده‌ی بی‌شکیبم
که راهم به فریادرس بسته
دست فغانم شکسته
زمین زیر پایم تهی می‌کند جای
زمان در کنارم عبث می‌زند موج
نه در من غزل می‌زند بال
نه در دل هوس می‌زند موج
رهاکن رهاکن
که این شعله‌ی خرد چندان نپاید
یکی برق سوزنده باید
کزین تنگنا ره گشاید
کران تا کران خار و خس می‌زند موج
گر این نغمه این دانه‌ی اشک
درین خاک رویید و بالید و بشکفت
پس از مرگ بلبل ببینید
چه خوش بوی گل در قفس می‌زند موج

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://setaieshtabriz.blogfa.com

سلام عزیزم امیدوارم که در زیر سایه خداوند در تمام مراحل زندگی موفق باشی وبلاگ قشنگی داری اگه وقت کردین به کلبه ما هم سر بزنین خوشحال میشم

[ بدون نام ] جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

پس از مرگ بلبل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد