رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

امروز روز خوبی داشتم

تو این وبلاگ خیلی از خودم نمی نویسم اما اتفاقای خوب و بزرگو دوست دارم بنویسم....

دیدی یه وقتایی دنیایی پشیمونی سراغت میاد و با همه وجود از خدا گشایش می خوای؟...

شنیدی خدا جواب دعای یه دل محزونو میده...

شده خدا جواب نده؟!!

خیلی وقت بود ( شاید ۳ماه) خدا یه نعمتشو اونطور که می خواستم ازم گرفته بود... اما امروز تلافی همه روزای گذشته بود.... و من اون عارف ۳ماه پیش نیستم دیگه...و خدا از این همه مدت یه عالمه تغییر مثبتو به اینده من هدیه کرد....خدایا! سپاس....

نظرات 2 + ارسال نظر
عادله پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ http://ruzmaregi.blogsky.com

چت؟؟؟؟؟؟

عادله پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

شده خدا جواب نده... شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد