رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

توهم توطئه

با یه شخصی آشنا بودم همیشه توهم قطع ارتباط داشت..همینم باعث میشد رابطه اش خیلی تلاطم داشته باشه... یه بیماریه.. خانواده قزاقه مندیان تو سریال مهران مدیری هم همین درد و دارن... دارم یه کم مطالعه میکنم راجع بهش... شاید یه پست مفصل هم نوشتم ...

 

پی نوشت : آخرین سکانس مرد هزارچهره مهران هم دچار این توهم شد.. شاید بشه گفت مارگزیده ها درگیر توهم تو طئه میشن..

نظرات 3 + ارسال نظر
میشه گفت یه دوست یه دشمن!!! پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://webnadaram

بعضی وقتا چشاتو که باز کنی فرق بیماری رو با دشمنی و تنفر میفهمی!! از نظر تو هرکس که ثبات اخلاقی نداره یه بیمار هست؟؟؟!!.اقعا تو به چه نتایجی میرسی قشنـــــــگ!!
آشنا اومدی گفتم یه نظری بهت داده باشم حال کنی!!!

آقا یا خانم یه دوست یا یه دشمن!
اغتقادم اینه بعضی وقتا که نه.همیشه باید چشامونو باز کنیم...
تا حالا که سرچ کردم و خوندم.توهم توطئه رو یه بیماری میدونن..اما چیزی که مطرح کردین .رابطه ثبات اخلاقی با توهم و دشمنی و نفرته...اگه چیزی خوندم تو پستم می نویسم..به قولی فکر می کنم راجبش!!
اگه رسم اینه که با نظر دادن طرف حال کنه!.من همینجا ازتون سپاسگزارم....

میشه گفت یه دوست یه دشمن!!! جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://webnadaram

بهتر اول بگم که من خانوووووووومم نه اقا ،جنسیت منو نبر زیر سوال !!!
خود دانی!! اگه چیزی پیدا کردی بزن ما هم استفاده کنیــــــــــــــــم!؟!

بله khanUm... اونجا که تشریف دارین بهتون خوش بگذره!!... فرصت کنم چکیده شو مینویسم.. ولی مثلا در مورد توهم قطع ارتباط. میگن که منجر به این میشه که فرد آدمای زیادیو با سطح ارتباطی ضعیف و متزلزل(البته از طرف خودش) دور خودش جمع میکنه و به هیچکدوم هم اونجور که باید اعتماد نمی کنه.. ممکنه این وسط آدمای زیادی رو هم قربانی کنه.. یه اقیانوس کم عمق رو به یه حوضچه عمیق ترجیح میده...

همون قبلیه ... دوست دشمن!؟ شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ

ایوووووووووووول...
خیلی وب باحالی داری اقای به اصطلاح عارف نام.( ادبیاتو داشتی؟!)
ولی به نظر من این بیماری نیست یه جور اختلال روانی، یعنی ترجیحا به نظر من که نه اصلا علم ثابت کرده!!
ولی خوب شما مثله اینکه استعداد بی نظری دارین تو استنباط کردن ، ببخشین شما آیه ای حدیثی چیزی اینجا نمی خوای از خودت استخراج کنی انشاالله!!!
راسی شما اهل کدووووووم خطه تشریف دارین؟؟!
من بچه یزد بودم!!( اگر بار گران ...) فعلا باید برم وگرنه خیلی ور واسه زدن داشتم در مورد همین توهم توطئه با اجازتون!!

توهم توطئه بیشتر از هر جای دنیا تو ایرانیا رواج داره..
من بر آنم که شما را هم متوهم بدانم یا بنامم! خدا قبول کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد