رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

کاش می آمدی و می دیدی

کاش می آمدی و می دیدی   بی تو یک شاخه پاییزی تنها هستم   میزبانم همه باد   ...و در اندیشه رگبار سپیدی هستم   که فرو می بارد

                                                  فرهاد عابدینی

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

عشق یعنی تا ابد فریاد او
عشق یعنی یک دل بی چشم ورو
هر چه داری در دلت بهر نگار
بی تفاوت به همه دنیا بگو
......................................
دفتر عشق نویس دفتر عشق منه
هرچی که تو دلمه داره فریاد میزنه
دفتر عشق نویس دفتر خاطره هاس
پایتخت کشور واژه های بی صداس
دفتر عشق نویس وعده گاه تو و من
یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن
یا حق

مصطفی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

ممنون که به عرض بنده توجه کردی و خالق اثر رو هم ذکر میکنی....
اوه اوه چقدر جملم ادبی شد باور کن جمله ی خودم بودا نه اینکه از شاعری چیزی باشه وگرنه اسمشو میگفتم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد