رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

ای دوست قبولم کن و جانم بستان

 

 

نمی نویسم تا مدتی...شاید طولانی

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ http://dey.blogsky.com

مراقب خودتون باشید .
ماچ

هستم! مرسی

غزال یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

ای...به کدامین دلیل ای عارف.......؟؟؟!!!!!!!
ببخشین آقای....!!!؟؟؟؟؟
حالا هرچی...نیست خیلی از خودت مینوشتی ، خسته شدی انشاالله!!!
خوبه!!!
فعلا...
یاحق...!!!!!!!

ای !!!!...... نمی نویسم تا مدتی.یعنی که دوباره خواهم نوشت..خودمم دوست دارم بنویسم... بعد حالا تا اونموقع

نازلی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

هیچگاه از آدمها جز همین چیزهایی که گفتی انتظار نداشته باش چرا که آنها چیزی جز ابلهان نیستند و به وقتش چنان زمین می‌خورند که حتی نمیفهمند که از کجا بوده.
و وقت محترم و عزیزت رو صرف یک عده حقیر مکن.

واقعا به اینکه حساب و کتاب تو همین دنیاست اعتقاد دارم منم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد