رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

شکستن بزرگان

نقل است حسن بصری می گفت:از سخن مستی عجب داشتم..مستی را دیدم در میان وحل (گل ولای) راه می رفت، افتان و خیزان...

گفتم: قدم ثابت دار تا نیفتی..
گفت: تو قدم ثابت دار کرده ای شیخ با این همه دعوی؟  من اگر بیفتم مستی باشم به گل آلوده، برخیزم و بشویم. این سهل است...
اما از افتادن خود بترس که خلقی با تو بیفتند!..

  

                                                                        تذکره الاولیاء عطار نیشابوری

                                                            

                                             

 

  وقتی الگو هام یا کسایی که بزرگشون میدونم اشتباه میکنن حس خوبی بهم دست میده.. دست یافتنی تر و همذات تر میپندارمشون... اما تا وقتی که این اشتباهها خیلی بزرگ نشدن.. اونوقت دیگه پشت خودمو خالی میبنم.. پوچ میشم!

نظرات 1 + ارسال نظر
از زندگی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ http://ahmadnia.net

عالی بود. خیلی چسبید :)

منور فرمودین خانم دکتر.. راستشو بگم شما یکی از اون بزرگایین..که برام دست یافتنی و دوست داشتنی هستین.. تو پست امید وبلاگتونم همینو گفتم..اما آدرس نذاشته بودم!
خلاصه با این کامنتتون شاهد از غیب رسید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد