رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

فقط به من اشاره کن!

 

کم آورده و به خودم پیچیده بودم..یک ریکاوری می خواستم این چند روز...

تمام می شوم شبی..فقط به من اشاره کن!...

نظرات 1 + ارسال نظر
باران جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

خیلی خوشحالم که اون مثلث کجکی...بهش اشاره شد و تمام شد!!!...من به نوبه ی خودم خوشحالم! ...پست شما درباره ی اون مثلث نبود می دونم...اما من کامنتم درباره ی مثلث کج ومعوج بود..من به نوبه ی خود یک زن آزادم و حق کامنت در هر باره ای را دارم!

شما هر نظری خواستی بده..ما اینجا کامنتا رو از آب میگذرونیم!
مرد باشی یا زن فرقی نداره.. تو این موارد جوابی نمیدم..اما حس من میگه که بعضی حرفهآ؛عکس خودشونو القا میکنن..القا میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد