رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

خوبِ بد

چه معنی داره روشنفکر دینی به حساب بیارن ات و زنتو هیچکی نبینه!..حتی تو فامیلا هم ندیده باشنش.. تو اون ۲ساعت که پیشت بودم و همسرت تو اتاق بود عذاب وجدان کشت منو.. بیشتر می خواستم ببینمت و خونتون باشم مخصوصا که سقف اتاقاتون بلند بود. خیلی دلباز و مجلل..گفتی که حدیث داریم واسه سقف بلند..

اما دوست داشتم بیام بیرون تا یه نفرو از حبس تو اتاقش آزاد کرده باشم!..این تنها کاری بود که از دستم میومد...

نظرات 1 + ارسال نظر
باران جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ

بعضی آدما میان و زنده گی می کنن و می میرن و تموم می شن...اما روزنامه نگارها...یه تیتر باحال رو از دست می دن(( کسی که یک عمر بدون ِ داشتن مغز زنده بود!!!!))باور بفرمایید این خبر از مرد ِ حامله هم خبر ساز تر است...من طرفدار کالبد شکافی همه ی آدما بعد از مرگشون هستم...من طرفدار تیترای باحال هستم...من طرفدار ِ آدم های کوتاه با سقف های بلند هستم...من طرفدار ِ ...پر طرفدار ها هستم.طرفتار با کدوم ((ت)) نوشته می شه؟((ت))...((ط))..؟؟؟؟یه ((ت)) دیگه هم داریم؟!!!!!

آدم های کوتاه با سقف های بلند!
ولی بیچاره تو این یه مورد فقط کوتاه بود.بقیه چیزاش بلند بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد