رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

مرغ زیرک گر به دام افتد، تحمل بایدش...

فریاد خواهم زد

راهی است که باید رفت و من حالا بیشتر از هر زمانی بهش نیاز دارم....

دوست دارم بدونم اینا که حدود ۴۰ سالگی ازدواج میکنن، با چه نیازی، تصمیم گرفتن روال زندگیشون رو تغییر بدن.. سن امید به زندگی ما ایرانیا مگه چقدره که نصف بیشترش رو مجرد باشی؟!.. تا حالا هرطور زندگی کردن، از این به بعد هم ادامه بدن دیگه..به کجای دنیا برمیخوره..

اما جواب هایی که می شنوم پر نیت های خودخواهانه است..حالا یا اصرار خانواده و اجتماع یا تحلیل رفتن توان جسمی و جنسی یا چیزای دیگه، فیل ها رو بیدار کرده!

پنبه گذاری

در رژیم های خودکامه "پنبه در دهان" مردم می کنند و در نظام های دموکراتیک، "پنبه در گوش"حاکمان!...

کسی می آید..

گفتن دوری و دوستی، نگفتن انقدر طول بکشه...

اینا که راه به راه تو چت و sms و 360 از این اون می پرسن ازدواج کردی؟...

خیلی وقت بود که قرار داشتیم بریم ده یکی از مشتریای فروشگاهش.. میگفت انگور و خیار و سیب زمینی اینا دارن..استخر مزرعه واسه ورود خیلی نشاط افزا! بود..دیگه مهمون که خر صاحبخونه اس، گفتن بریم زیر اون درخت بزرگه بشینیم،ما هم گفتیم چشم.. دوتا کنسرو آلبالو باز کردن تو دو تا کاسه خوشگل و به یه شیشه اشاره کرد و گفت عرقه ها! می خندید..مطمئن بودم شوخی میکنه، خندیدم..یواش یواش قضیه جدی شد و گیلاسی آوردن و هی تعارف کردن!.. اونا نهایت احترامشون به ما بود،اما خوب..من گفتم میخوام برم خونه نامزدم!!..اونم گفت منم شب خونه پدر خانمم دعوتم، موقعیتش نیست!..گفتن این حالا نامزده تو که خرت از پل گذشته بخور..عرق ده ما خیلی معروفه، زمان شاه لب جاده میخونه داشتیم، همه هتل ها از اینجا عرق میبردن..

خنده ام گرفته بود به چاخان هامون... به هر حال باید ناراحتشون نمی کردیم..

حالا این که خوبه، میگفت بعضی جاها منقل اینا میارن!

چقدر سخته تو این جور موقعیت ها طرفو ناراحت نکنی و بهش بفهمونی که نمیتونم خواهش اتو قبول کنم..از دید اونا احترامه خوب بالاخره...

آخر شبها که برق میره ، رو بالکن می خوابم و با نور چراغ قوه موبایلم که جلو چونه مبارک جاسازی میشه ، شهروند امروز می خونم تا وقت بگذره.. سکوت فوق العاده ای هست که هیچوقت لمسش نکرده بودم..حتی صدای پمپ کولر همسایه ها که آخرین بیدار های شهرن هم قطع میشه..هیچ چراغ خوابی روشن نیست..بی هیچ آلودگی صوتی و نوری ، میرم تو عالم خودم...

Life can knock you down, it can break your heart

Life aint always beautiful
Sometimes it's just plain hard
Life can knock you down, it can break your heart
....
But the struggles make you stronger
And the changes make you wise
And happiness has its own way of takin it's sweet time

No, life aint always beautiful
Tears will fall sometimes
Life aint always beautiful
...
No, life aint always beautiful
But i know i'll be fine
Hey, life aint always beautiful
But it's a beautiful ride
What a beautiful ride

به من گفتی که دل دریا کن ای دوست...