رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

آخر شبها که برق میره ، رو بالکن می خوابم و با نور چراغ قوه موبایلم که جلو چونه مبارک جاسازی میشه ، شهروند امروز می خونم تا وقت بگذره.. سکوت فوق العاده ای هست که هیچوقت لمسش نکرده بودم..حتی صدای پمپ کولر همسایه ها که آخرین بیدار های شهرن هم قطع میشه..هیچ چراغ خوابی روشن نیست..بی هیچ آلودگی صوتی و نوری ، میرم تو عالم خودم...

نظرات 2 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

از زبان ام: و این آسودگی بر شما حلال و گوارا..از دل ام: حروم ات!!!!

زبان قال و زبان حال; این همه تناقض!

آیدا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://sofiya.blogsky.com/

منم به این سکوتی که گفتی احتیاح دارم سکوت مطلق در سرای باقی....
راستی پستهایی که میزنی خلاصه و مفید هستند موفق باشی.

دولت واسمون سرای باقی رو شبیه سازی کرده دیگه!..از این چیزا نخواه آیدا خانم..هچ غصه ییمه..دنیا یالان دنیا ده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد