رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

ادعا ها

  

گاهی با خودم فکر می کنم حالا که خیلی ارزش ها از بین رفته، لااقل ادعاشو نداشته باشیم... اونا که حتی ادعای تجربه اشون میشه، یه جاهایی کم میارن که باورت نمیشه..گاهی از ادعا می خواهیم برای توجیه اشتباه ها و اینکه مشکل از ناحیه ای دیگه غیر از وجود ماست، استفاده کنیم.. اصلا پیش دلم میگم اونا که در یه زمینه ای ادعا دارن، اتفاقا تو همون جا ضعف دارن.. بهترین آدمها رو تو شخصیتهای آروم و قانع، بی توقع و صبور و بی ادعا دیدم...هرچند تو کوتاه مدت کاراکترهای شلوغ و پرمدعا برام جذابن، اما این آدمهای آروم و بی ادعان که دریا دریا براشون ارزش قائلم.. 

 

+ آدم پر ادعا، راست میگه. چون ادعا نکرده که خلافش ثابت نشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد