رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

sin rf

پریود رفتار سینوسی ام چند وقته که حسابی زیاد شده بود و البته خوشحال بودم از این که تو بخش مثبت نمودار سیر می کنم..اما بالاخره منحنی به زمین(محور x) نشست!...حالا چی کنم اگه با همین پریود وحشتناک طولانی، مدت زیادی زیر این محور خنثی باشم؟!!....

نظرات 3 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ

تو یه عدد خرکی ( گنده ) ضرب شو و البته هواست باشه هم علامت باشه ;)

بعضی وقتا این جوری میشه، همین طور که داریم میریم بالا، یهو . . .

اره اگه کمانو در یه عدد بزرگ ضرب کنم، دوره تناوب کم میشه،اما اقا سینوسه دیگه، وقتی رفت بالا خوشیامم کم میشه!! این راهها جواب نمیده، باید محور Xرو خیلی بکشم پایین!...

راستی توام هواست باشه!!

میثم چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

راستی هواسم ! کجاس ؟

ببین واسه اینکه بزنی دهنشو اسفالت و اینا بکنی، جدولو از عمودیش نگاه کن، تا محور x بشه y اونوقت . . . برو حالشو ببررررررر

اون جوری نگاه کن که . . .

((-: آره اونجوری بندری میرقصه و بالا میره!

بی نام دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ

اون پستی که قرار بود بعدا تکمیلش کنی و بنویسی رو نوشتی؟

مطالب اون پست احساسیه!..بارها خواستم بنویسم اما نشده...مال دو هفته از زندگی اون روزامه...به همین شکل نانوشته، معنادار تره برام....مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد