رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

رویای جوانی

من برای سال ها می نویسم

تو پنداری جهانی غیر از این نیست؟؟!

تو پنداری جهانی غیر از این نیست؟

          زمین و آسمانی غیر از این نیست؟

                    چو آن کرمی که در پیله نهان است

                                زمین و آسمان او همان است

                                                                       نظامی

نظرات 3 + ارسال نظر
غزال یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

این یکی قشنگ بود.
آخه تنها شعر سعدی بود که میتونستم بی قید وبند و کاملا بفهمم مقصود کلیش چیه!! خوب اینم برداشتی هست...!؟

افلاتون گفت : مصیبتی از این بزرگتر چه باشد که جاهلی مرا بستاید و کار من او را پسندیده آید.ندانم که چه کار جاهلانه کرده ام که او را خوش آمده است!!! قابوسنامه

این یک شوخی بود.همین!D:

مصطفی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام خوبی؟...
چه خبر؟ بابا صد نامه فرستادم...
جواب آف رو نمیدی جواب کامنت را جدا...
مشتاق دیدارتیم...
و دیگر هیچ

همای اوج سعادت به دام ما افتد اگر تو را گذری بر مقام ما افتد

غزال دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ

واقعا ممنون.
من نمیدونم این لطف بی نهایت شما نسبت به بنده از کجا سرچشمه میگیره که تمام شدنی نیست!!؟

آدم عاقل آنست ، که می داند عقلش کمتر است!!(سقراط)

من چند تا دوست مثل تو داشته باشم باید دشمنامو بفرستم مرخصی!!؟ ( نقل قول از عارف: این یک شوخی بود.همین!D:)
فعلا...

دوست کیه؟ دشمن چیه... آخه من معنای این کامنتاتو نمی فهمم.. از اون کامنتای پست توهم توطئه تا اینجا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد